Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä »
Toimitamme tuotteita tällä hetkellä ainoastaan Suomeen (pois lukien Ahvenanmaa).
Postituspäivämme ovat maanantai, keskiviikko ja perjantai. Poikkeuksista (esim. juhlapyhät) ilmoitamme tarvittaessa erikseen; pääsääntöisesti arkipyhille osuvat postituspäivät siirtyvät yhdellä päivällä.
Tilausten käsittelyaika on keskimäärin 1-2 arkipäivää; pyrimme lähettämään tilaukset 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen jättämisestä. Toisinaan pakettien lähettämisessä voi olla pientä viivettä tilausten määrästä sekä tilattujen tuotteiden määrästä riippuen. Kuljetusaika riippuu valitusta toimitustavasta. Postituspäivämme ovat pääsääntöisesti maanantai, keskiviikko ja perjantai. Postituspäivänä klo 08.00 mennessä tehty tilaus ehtii pääsääntöisesti mukaan saman päivän kuljetuksiin.
Erityistapauksissa tuotteet voi saada hyvinkin nopeasti, mutta tällöin kannattaa ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse/puhelimitse.
Turun jo suljetun myymälän asiakkaiden toivomuksesta toimitusvaihtoehtona on nyt myös nouto Turun Forum-korttelista Leipomo Grynistä (0 €). Noutotilausmahdollisuus on käytössä toistaiseksi jatkuvana kokeiluna; mikäli tilausmäärät ovat riittävät, kokeilua jatketaan. Huomioithan, että näissä noutotilauksissa toimitusaika on pidempi, sillä tilauksia toimitetaan noutopisteelle vain kerran viikossa (keskiviikkoisin). Tilaukset ovat noudettavissa saman viikon lauantaihin saakka Leipomo Grynin aukioloaikojen mukaisesti. Noutotilaukset ehtivät mukaan keskiviikon jakeluun, kun tilaus on tehty keskiviikkona viimeistään klo 10.
Verkkokaupassa näkyvät tuotteiden varastosaldot voivat poiketa todellisista varastosaldoista, jolloin asiakas saattaa ostaa tuotteita, joita ei varastossa todellisuudessa ole. Tällöin Turun Kasvisruokakauppa Oy ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja asiakkaan kanssa sovitaan mitä tilauksen kanssa tehdään. Asiakas voi valita, että:
Mikäli asiakas valitsee tilauksen lähetettäväksi ilman loppuneita tuotteita, ja tilauksen euromääräinen loppusumma jää tämän vuoksi alle määritellyn ilmaisen toimituksen euromääräisen rajan, lähetetään tilaus asiakkaalle ilman toimituskuluja. Jos asiakas valitsee odottaa tuotteiden saapumista varastoon, sovitaan asiakkaan kanssa yhdessä kuinka kauan puuttuvia tuotteita odotetaan, minkä jälkeen asiakas voi valita haluaako hän tilauksen lähetettävän ilman puuttuvia tuotteita, odottaa edelleen puuttuvien tuotteiden saapumista vai perua tilauksen.
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksutavat:
Peruutukset ja palautukset:
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi osittain tai kokonaan ja/tai tehdä palautuksen, tee vapaamuotoinen ilmoitus asiasta kirjallisesti sähköpostilla verkkokauppa(ät)vegekauppa.fi. Kerro viestissäsi mitä tuotteita haluat palauttaa (tuotteen nimi, määrä) sekä peruutuksen/palautuksen syy. Saat vastausviestissä palautusohjeet.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Huomioithan, että palautuksesta aiheutuvat toimituskulut tulevat tilaajan maksettavaksi. Emme hyvitä myöskään alkuperäisen tilauksen toimituskustannuksia.
Mikäli peruutat tilauksesi ennen kuin se on lähetetty, peruutuksesta ei tule kuluja.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme kirjallisesti sähköpostilla verkkokauppa(ät)vegekauppa.fi.
Huomioithan, että virheellisestä tuotteesta tai puuttuvasta toimituksesta tulee ilmoittaa viimeistään 14 vrk sisällä.
Teethän ilmoituksen virheellisestä tai puuttuvasta tuotteesta aina KIRJALLISESTI sähköpostilla verkkokauppa(a)vegekauppa.fi.
Noutamattomat tuotteet:
Matkahuolto ilmoittaa asiakkaalle sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa toimipisteestä. Mikäli pakettia ei noudeta toimipisteestä ilmoitettuun aikaan mennessä, Vegekauppa ei ole vastuussa paketin uudelleenlähettämisen kustannuksista.
Mikäli asiakas on antanut väärät yhteystiedot eikä saapumisilmoitus tule perille, vastaa asiakas itse paketin uudelleenlähettämiskustannuksista myös tässä tapauksessa.
Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana eikä asiakas halua tuotteita lähetettävän uudelleen, emme hyvitä toimituskustannuksia.
Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole peruutus. Peruutus tulee aina tehdä kirjallisesti asiakaspalveluumme verkkokauppa(ät)vegekauppa.fi.
Kaikki tuotteemme ovat ruoka-aineita, ravintolisiä hygienia- tai kosmetiikkatuotteita. Tuotteitamme ei ole tarkoitettu sairauksien hoitoon. Käytä tuotteita vain ohjeiden mukaisesti ja kysy lääkäriltäsi tuotteiden sopivuudesta itsellesi. Älä ylitä annostusta. Vegekauppa ei ole vastuussa, jos tuotteet aiheuttavat terveysongelmia väärinkäytösten takia.
Urheilulisäravinteita ei ole tarkoitettu lapsille! Kaikkien tuotteiden saantisuositukset koskevat aikuisia mikäli ei toisin mainita.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Turun Kasvisruokakauppa Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
All vegan everything! Tutustu tuotteisiimme »